POGOJI POSLOVANJA

Pogoji Spletne trgovine www.jananails.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Pogoji spletnega trgovanja se nanašajo na prodajo preko spletnih strani Spletne trgovine www.jananails.si, (v nadaljevanju spletna trgovina) katere lastnik je ANJANAILS UREJANJE NOHTOV ANJA KLOBASA s.p., Spodnja Voličina 114, 2232 Voličina, Slovenija, (v nadaljevanju prodajalec), matična številka: 7063806000, ID številka za DDV: SI73122114.

Pogoji poslovanja po spletu obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem izdelkov.

Vsebine, objavljene v spletni trgovini, so last prodajalca in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja prodajalca.

Omejitev odgovornosti

Vse informacije in gradiva v spletni trgovini so informativne narave. Prodajalec se bo trudil za optimalno delovanje spletne trgovine, vendar ne prevzema nikakršnih odgovornosti in garancij za nemoteno uporabo spletne trgovine. Vsi uporabniki uporabljajo spletno trgovino na lastno odgovornost. Prodajalec in katerakoli druga fizična ali pravna oseba, ki je sodelovala pri ustvarjanju, nastanku in izdelavi portala ali še sodeluje pri nadgradnjah in novih informacijah in gradivih, ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala iz dostopa, uporabe ali nezmožnosti uporabe informacij in gradiv na portalu ali za kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini. Prodajalec tudi ne more biti odgovoren za kakršnekoli poškodbe (vključno tiste, ki jih povzročijo virusi) računalniške opreme, mobilnih telefonov ali katerekoli druge aplikacije, s katero je mogoče dostopati do strani, zaradi vašega obiska strani ali kakršnekoli njene uporabe. Prodajalec ne more biti odgovoren za nikakršno škodo kakršnekoli vrste, ki bi utegnila nastati zaradi uporabe ali nezmožnosti uporabe spletne trgovine. Prodajalec se bo trudil za pravilnost, ažurnost in popolnost podatkov, vsebovanih na teh straneh, vendar ne prevzema nikakršne odgovornosti o njihovi pravilnosti, ažurnosti in popolnosti. Prodajalec lahko te strani spremeni kadarkoli in brez predhodnega obvestila in ne prevzema nikakršne odgovornosti za posledice teh sprememb. Omejitev uporabe informacij in gradiv Informacije in gradiva, ki so prikazana na tej strani, lahko naložite z mreže za vašo osebno domačo rabo, pri čemer ne smete spreminjati označb avtorskih pravic, drugih obvestil o pravicah intelektualne lastnine ali obvestil o drugih pravicah. Dovoljeno je nalaganje in tiskanje informacij in gradiv z namenom ogledovanja in branja za nekomercialne namene. Vsako drugo kopiranje, distribuiranje, ponovno objavljanje, spreminjanje informacij in gradiv ali njihovo pošiljanje po pošti ter razširjanje na kakršenkoli drug način brez predhodnega pisnega dovoljenja, je prepovedano. Prav tako je prepovedana uporaba kateregakoli elementa www.jananails.si za kakršnekoli druge namene, kot za izključno osebno, nekomercialno, domačo rabo. Prodajalec ne odgovarja za obliko in vsebino spletnih strani, ki so na kakršenkoli način povezane s spletno trgovino. Pri obisku in uporabi povezanih spletnih strani je odgovornost prodajalca za vse primere izključena. To pravno obvestilo lahko prodajalec kadarkoli spremeni in je za uporabnike zavezujoče v vsakokratni spremenjeni obliki, zato priporočamo, da jih v primeru uporabe spremljate na teh straneh. Z uporabo te strani ste izkazali in potrdili, da ste seznanjeni z našimi pogoji in da se z njimi strinjate. Uporaba strani v nasprotju z navedenimi pravili je prepovedana. Uporabnik, ki uporablja strani na način, ki je v nasprotju z navedenimi pravili, je v celoti materialno in odškodninsko odgovoren.  

1. REGISTRACIJA

Za uporabo spletne trgovine lahko opravite registracijo uporabniškega računa. Uporabniški račun omogoča dodatne storitve, kot npr. spremljanje naročil. Za registracijo je potrebno navesti osebne podatke – ime in priimek uporabnika, elektronski naslov, telefonsko številko, svoj naslov in geslo. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Po uspešni registraciji se nato lahko prijavite v spletno trgovino. Pod zavihkom “Moj račun” lahko urejate svoje uporabniške podatke. Kot kupec se zavezujete in jamčite, da so navedeni podatki v uporabniškem računu pravilni in točni.

Kupec z registracijo v spletni trgovini soglaša, da je seznanjen, da so v spletni trgovini na voljo kozmetični izdelki, za katere velja, da jih zaradi:

– vsebovanja določenih sestavin ali

– vsebovanja nekaterih sestavin v višjih koncentracijah kot izdelki za splošno uporabo ali

– nevsebovanja določenih opozoril, ki so obvezna pri izdelkih, ki so namenjeni za potrošnike

lahko nanašajo in uporabljajo le osebe pri izvajanju svoje poklicne dejavnosti.

2. SKLENITEV KUPOPRODAJNE POGODBE

Kupoprodajna pogodba je med prodajalcem in kupcem sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo in ponudnik naročilo potrdi (preko elektronske pošte). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca. Kupoprodajna pogodba se hrani na sedežu podjetja in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov: ANJANAILS UREJANJE NOHTOV ANJA KLOBASA s.p., Spodnja Voličina 114, 2232 Voličina, Slovenija. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupec z oddajo naročila in tako sklenjeno kupoprodajno pogodbo izjavlja, da ima ustrezno stopnjo strokovne usposobljenosti oziroma strokovne izkušnje za pravilno uporabo kozmetičnega izdelka. Hkrati mora z doslednim in odgovornim upoštevanjem opozoril in podrobnih navodil ter izvajanjem drugih ukrepov za obvladovanje tveganja zagotoviti varovanje zdravja ljudi.

3. CENE ARTIKLOV

Kupec plača izdelke po cenah, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila in so veljavne po aktualnem ceniku prodajalca. Vse navedene spletne cene že vključujejo 22% DDV, v skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost. Cene izdelkov in poštnine so v evrih (EUR) in vključujejo DDV. Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je objavljen podatek o spletni ceni napačen. V tem primeru in v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa. Prodajalec je ob vsaki napaki pri objavi cene ali spremembi cene med obdelavo naročila dolžan pridobiti potrditev kupca, da se strinja z nakupom po novih cenah. Če potrditve kupca ne pridobi, se smatra, da je kupec odstopil od nakupa in nima do prodajalca nobenih obveznosti.

4. DOSTAVA BLAGA

Če so izdelki na zalogi, bodo praviloma dostavljeni v roku 2-4 delovne dni. Če katerega izmed naročenih izdelkov ni na zalogi, vas bomo obvestili o roku njegove dobave. Izbirate lahko med dvema načinoma dostave:

  • Dostava preko podjetja Pošta Slovenije. Pošiljko vam dostavijo na vaš dostavni naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Če vas v času dostave ni doma, lahko z obvestilom pošiljko najkasneje v roku 15 dni prevzamete na vaši pošti. Strošek dostave znaša 4,90€ in ga krije kupec.
  • Brezplačni prevzem v našem skladišču na naslovu Ilaunigova ul. 21, 2230 Lenart v Slo. goricah.

V primeru, da blaga ne prevzamete v dogovorjenem času, vam ob ponovni dostavi zaračunamo dvojne stroški dostave.

Pridržujemo si pravico, da izdelkov ne dostavimo, v kolikor je kupec izdelke že naročal, pa jih ni prevzel ali je kakorkoli odstopal od kupoprodajne pogodbe in s tem povzročal materialno škodo prodajalcu.

5. PLAČILO BLAGA

Blago lahko plačate :

  • po povzetju ob prevzemu pošiljke, ki vam jo dostavi Pošta Slovenije.
  • z gotovino ob prevzemu blaga v našem skladišču na naslovu Ilaunigova ul. 21, 2230 Lenart v Slo. goricah. 
  • z bančnim nakazilom, ki ga opraviš preko banke ali spletne banke. Naročilo bo odposlano po prejetem plačilu.

6. GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalec, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

7. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA IN MENJAVA BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem se šteje, da je sporočilo pravočasno, če je bila pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom pogodbe, je neposreden strošek vračila izdelkov. Slednjega mora vrniti prodajalcu najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Vrnitev prejetih izdelkov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Pravica od odstopa od pogodbe je pravica kupca zaradi same narave pogodbe (pogodba sklenjena na daljavo). Kupec ima pravico do vračila vseh plačil in sicer: plačane kupnine in poštnih stroškov. Kupec mora prejete izdelke vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni obliki(varovalna nalepka-deklaracija izdelka ne sme biti poškodovana oz. kakor koli raztrgana oz. uničena), razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Reklamacijo izdelka se upošteva, v kolikor so reklamirani izdelki nerabljeni in nepoškodovani. Prosimo, da izdelek vrnete v originalni in nepoškodovani embalaži. Priložen mora biti račun. V kolikor kupec izdelek začne uporabljati, pa si premisli, izgubi pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe / nakupa. Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ter v primerih, ko nakup ni izveden na osnovi pogodbe, sklenjene na daljavo, zgornja določila ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine. Prodajalec naročene izdelke po dostavi ne menja. Menjava je možna le v izrednih primerih, ko je dostavljen izdelek poškodovan ali ni tisti katerega ste naročili (napaka pri pošiljanju). Prodajalec ima pravico zavrniti menjavo izdelka in mora v tem primeru vrniti kupnino za izdelek ali pošiljko na transakcijski račun kupca. Kupec je dolžan v tem primeru prodajalcu sporočiti podatke, potrebne za nakazilo kupnine za izdelek ali pošiljko.

8. ODGOVORNOST PRODAJALCA, KUPCA

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Naročilo se sklepa v slovenskem jeziku. Naročilo je shranjeno na strežniku spletne trgovine. Vpogled oz. kopijo naročila lahko kadarkoli zahtevate, tako da nam pišete na e-naslov info@jananails.si ali pisno na naslov prodajalca. Posredovali vam jo bomo po elektronski pošti ali pisno. Prav tako si lahko pretekla naročila kadarkoli ogledate na spletni strani z uporabniškim imenom in geslom, ki ste ga določili pri registraciji na spletni strani. Pregled vašega naročila si lahko pogledate po registraciji oz. na povezavi, ki jo dobite v potrditvenem e-mailu.

Kupec z oddajo naročila in tako sklenjeno kupoprodajno pogodbo  izjavlja, da ima ustrezno stopnjo strokovne usposobljenosti oziroma strokovne izkušnje za pravilno uporabo kozmetičnega izdelka. Hkrati mora z doslednim in odgovornim upoštevanjem opozoril in podrobnih navodil ter izvajanjem drugih ukrepov za obvladovanje tveganja zagotoviti varovanje zdravja ljudi.

9. SLIKE IN BESEDILO

Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Prodajalec ne odgovarja, če se izdelek ne ujema z izgledom izdelka na sliki. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za morebitne napake pri opisih izdelkov ne odgovarjamo.

10.PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbe lahko podate na e-naslov info@jananails.si. Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo pogojem poslovanja spletne trgovine jananails.si.

Datum objave: 1.3.2023